INFO

  • SAD: VEČER PRIJE INAUGURACIJE BIDEN I HARRIS ODAJU POČAST PREMINULIMA OD COVID19
  • LIPA U PRIVIDNOJ ZIMSKOJ IDILI: U POSTEPENOM NAVIKAVANJU NA OVDAŠNJE PRILIKE PUNE SE SMJEŠTAJNI KAPACITETI ŠATORSKOG NASELJA
  • PREDSTAVNICI ZAVODA ZA JAVNO ZDRAVSTVO: KANTONI U FBIH SPREMNI ZA AKTIVNOSTI VAKCINACIJE PROTIV COVID-19
  • NI U DRUGOM POKUŠAJU NIJE KONSTITUISANO OPĆINSKO VIJEĆE BOSANSKA KRUPA
  • VREMENSKA: SUTRA PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME U VEĆINI NAŠE ZEMLJE
  • SVAKODNEVNICA MIGRANATA NA LIPI: KUPANJE U HLADNOJ VODI NA TEMPERATURI ISPOD NULE
  • USK: OD 238 TESTIRANIH UZORAKA, 17 POZITIVNO NA KORONAVIRUS
  • SARAJEVO: MINISTAR KOŠARAC RAZGOVARAO S ENTITETSKIM MINISTRIMA POLJOPRIVREDE
  • HUMANOST IZNAD SVEGA: BIHAĆKI CRVENI KRIŽ SA SLUŽBOM ZA TRANSFUZIOLOGIJU KANTONALNE BOLNICE U AKCIJI DOBROVOLJNOG DARIVANJA KRVI
  • BIHAĆ: ZASJEDALA KOMISIJA ZA PROSTORNO UREĐENJE, PLANIRANJE I ZAŠTITU OKOLIŠA
  • MUSTAFA RUŽNIĆ, PREMIJER USK-A: PREDSJEDNIŠTVO BIH HITNO MORA ODREDITI MIGRANTSKU KVOTU

ZABRINJAVAJUĆI PROCENTI: ČAK 21 POSTO GRAĐANA BIH OPRAVDAVA NASILJE NAD NOVINARIMA

- Istraživanje je provedeno CATI metodom na uzorku od 506 građana iz cijele BiH i u periodu od 27. marta do 8. aprila 2019. godine

ZABRINJAVAJUĆI PROCENTI: ČAK 21 POSTO GRAĐANA BIH OPRAVDAVA NASILJE NAD NOVINARIMA

SARAJEVO, 2. maja - Najveći dio građana BiH, 79 posto sudionika istraživanja, smatraju neprihvatljivom svaku vrstu napada na novinare i medije, dok istovremeno čak 27 posto ispitanika u Republici Srpskoj i 17 posto u Federaciji BiH opravdavaju nasilje, prenosi Fena.

U poređenju sa 2018. godinom, rezultati predstavljaju zabrinjavajući porast broja građana, za 14 posto, koji opravdavaju nasilje nad novinarima u BiH, navodi se u rezultatima istraživanja koje su proveli Udruženje/udruge BH novinari i Fondacija Friedrih Ebert u povodu 3. maja - Svjetskog dana slobode medija.

Istraživanje je provedeno CATI metodom na uzorku od 506 građana iz cijele BiH i u periodu od 27. marta do 8. aprila 2019. godine.

Glavna istraživačka pitanja su se odnosila na mišljenje građana o nivou medijskih sloboda i poštivanju prava novinara u BiH, prepoznavanje političkih uticaja i pritisaka na medije, glavne prepreke slobodnom novinarstvu, te na povjerenje građana u različite vrste medija, uključujući i to koji su mediji ključni izvori informacija za njih i koliko javni medijski servisi ispunjavaju svoju misiju, informativne potrebe građana i druge obaveze prema bh. javnosti.

Istraživanje je također pokazalo kako građani BiH najviše vjeruju vjerskim institucijama, 74 posto, a zatim medijima 66 posto, te potom institucijama vlasti i međunarodnoj zajednici, dok političke stranke i političari uživaju najmanje povjerenja.

U poređenju sa prethodnim godinama, rezultati pokazuju kako je u BiH opalo povjerenje građana u medije za više od 10 posto, uključujući i značajan pad povjerenja građana u nevladine organizacije i međunarodnu zajednicu, dok je povjerenje prema vjerskim zajednicama i institucijama vlasti u blagom porastu.

Građani BiH su "značajno manje zadovoljni radom medija i novinara u odnosu na prethodne godine". Najveći dio ispitanika smatra da sloboda medija u FBiH 'uopće nije ili je djelomično prisutna', dok u RS gotovo 90 posto ispitnika smatra da 'sloboda medija uopće nije ili je djelomično prisutna' u tom entitetu.

I dalje političare i političke stranke građani prepoznaju kao glavne kršitelje novinarskih prava i medijskih sloboda, 55 posto ispitanika.

Istraživanje o temi medijskih sloboda i zaštiti novinara u BiH, Fondacija Friedrih Ebert i BH novinari provode kontinuirano od 2009. godine, a rezultate tradicionalno predstavljaju na Svjetski dan slobode medija, kako bi među medijskim profesionalcima potaknuli interprofesionalnu debatu o efikasnosti mehanizma zaštite medijskih sloboda i prava novinara, javnoj odgovornosti medija i zaštiti ključnih vrijednosti slobodnog novinarstva, saopćeno je iz Udruženja BH novinari.

Cjelokupni rezultati istraživanja će biti predstavljeni sutra 3.maja na press konferenciji u Sarajevu i Banja Luci.

 

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING