INFO

  • GODIŠNJICA SMRTI MIRSADA CRNKIĆA: KOMANDANT KOJI JE SANJAO POVRATAK U SLOBODNU BOSANSKU KRUPU
  • USK KORONA BILANS: TESTIRANA 84 UZORKA, NOVOZARAŽENE 3 OSOBA
  • DOMAĆI PROGRAMI POMOĆI: ISKORISTITI PROGRAME POMOĆI PODUZETNIŠTVU, POLJOPRIVREDI I PREHRAMBENOJ INDUSTRIJI
  • KB U BIHAĆU: ZDRAVSTVENO STANJE MLAĐE ŽENSKE OSOBE IZ VELIKE KLADUŠE VEOMA TEŠKO
  • BOSANSKA KRUPA: PLANIRANA I OSIGURANA BUDŽETSKA PODRŠKA POLJOPRIVREDI
  • SPORT U DOBA PANDEMIJE: BOLJA PERSPEKTIVA SPORTA JOŠ UVIJEK U POZICIJI NADANJA
  • U VEČERAŠNJEM TV DNEVNIKU: O FEDERALNIM PROGRAMIMA ZAPOŠLJAVANJA GOVORI DIREKTORICA HELENA LONČAR
  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI UMJERENO DO PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME

VMŠ CAZIN: SEMINAR NA TEMU NEVERBALNA KOMUNIKACIJA KAO VID SPORAZUMIJEVANJA SA DJECOM S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU

-Nastavnicima i profesorima ovaj seminar će pomoći da osavremene svoje znanje i unaprijede svoje praktične vještine

VMŠ CAZIN: SEMINAR NA TEMU NEVERBALNA KOMUNIKACIJA KAO VID SPORAZUMIJEVANJA SA DJECOM S POTEŠKOĆAMA U RAZVOJU


CAZIN, 17. februara – Visoka međunarodna škola Cazin organizirala je danas u svojim prostorijama dvodnevni Seminar o temi Neverbalna komunikacija kao vid sporazumijevanja sa djecom s poteškoćama u razvoju namijenjen predavačima koji izvode nastavu, nastavnicima i profesorima iz predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u Unsko-sanskom kantonu. Nastavnicima i profesorima ovaj seminar će pomoći da osavremene svoje znanje i unaprijede svoje praktične vještine.

Ovo je već treći seminar iz oblasti specijalne edukacije, o neverbalnoj komunikaciji kao vidu sporazumijevanja sa djecom s poteškoćama u razvoju, kojeg su nastavnicima i profesorima u Unsko-sanskom kantonu održali profesori Amra Imširagić i Muhedin Muhić s Defektološkog fakulteta u Tuzli.

„Teme su vrlo aktuelne i savremene i to pomaže našim predavačima, prosvjetnim radnicima da osavremenjavaju svoje znanje i unapređuju svoje praktične vještine.“, kaže dr. sc. Ismet Botonjić direktor Visoke međunarodne škole Cazin

Osim dvoručne abecede, kao prirodnog znakovnog jezika, nastavnici i profesori su naučili i znakovni jezik, iznimno značajan za kvalitetniju neverbalnu komunikaciju s ovim učenicima. Budući da je proces inkluzije uveliko u toku, ova znanja su im itekako dobrodošla. Polaznici seminara su pokazali izuzetno interesovanje i stečena znanja znat će primijeniti u radu s djecom oštećenog sluha u razredu.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING