INFO

  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI UMJERENO DO PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME
  • PREPORUKE: PONAŠAJTE SE I POSTUPAJTE ODGOVORNO, SPRIJEČITE ŠIRENJE COVID - 19, ZAŠTITITE SEBE I DRUGE...
  • KORONAVIRUS U BIH: 21 OSOBA PREMINULA, SKORO 2000 NOVOZARAŽENIH
  • BUDUĆNOST KRAJIŠKOG ZDRAVSTVA: DO MODERNOG I SAVREMENOG SISTEMA PUTEM STRATEGIJE RAZVOJA
  • NAPUSTIO NAS JE AKADEMIK MUJO DEMIROVIĆ
  • KANTONALNA BOLNICA U BIHAĆU: BIOSIGURNOSNIM KABINETIMA ZAŠTITITI OSOBLJE U RUKOVANJU SA VISOKO ZARAZNIM MATERIJALIMA
  • ZASJEDAO SENAT UNIVERZITETA U BIHAĆU: OD OSNIVAČA ZATRAŽENO OSIGURANJE NEDOSTATNIH FINANCIJSKIH SREDSTAVA
  • USK - 49 NOVOZARAŽENIH OSOBA OD KORONAVIRUSA

VELIKA KLADUŠA: PERSPEKTIVE MLADIH U KRAJINI - NAZIV JE OKRUGLOG STOLA

- Perspektive mladih u Krajini, naziv je okruglog stola, koji je održan u Velikoj Kladuši, na kojem su učestvovali akteri radijskog serijala Pozitivna Krajina-mladi pričaju

VELIKA KLADUŠA: PERSPEKTIVE MLADIH U KRAJINI - NAZIV JE OKRUGLOG STOLA


VELIKA KLADUŠA, 11. marta -  Najviše pažnje izazvalo je izlaganje o izazovima i perspektivama mladih u realnom sektoru, kao stvaranju  nove vrijednosti. Da bi mladi bili hrabriji, kad je u pitanju realni sektor, zaključak je da ih treba ohrabriti u borbi s komplikovanim i neefikasnim sistemom, a istovremeno potaknuti lokalnu samoupravu da im pomogne u ostvarivanju njihovih poslovnih poduhvata, a ne dopustiti da  svoje nezadovoljstvo ispoljavaju na najradikalniji način, odlaskom iz zemlje.

 Kad je u pitanju kultura, prisutni su mišljenja da je potrebno izraditi kulturnu strategiju  USK-a, ali  i svake lokalne zajednice posebno. Kako nam je rekao glavni organizator okruglog stola, urednik Trend radija Mersad Sarajlija, na ovaj događaj bili su pozvani i predstavnici Ministarstva obrazovanja USK i predstavnici Općine Velika Kladuša, međutim, niko se nije odazvao na poziv, što dovoljno govori o tome koliko ih ove teme interesiraju.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020





IZBORI 2020



MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING