INFO

  • KAKO ĆE BIH ODGOVORITI NA POGORŠANJE EPIDEMIOLOŠKE SLIKE U HRVATSKOJ: RECIPROCITET ILI NE
  • POTVRĐENO: 11 OSOBA PREMINULO OD KORONE U BIH, RASTE BROJ OPORAVLJENIH
  • CRNA GORA SUTRA OTVARA GRANICU S BIH
  • BUŽIM - OTKAZANA ZAVRŠNICA MANIFESTACIJE
  • BAZENI U ĆORALIĆIMA ITEKAKO IMAJU ŠTA DA PONUDE SVOJIM GOSTIMA
  • SUD BIH ODBIO ŽALBU TUŽILAŠTVA NA ODLUKU O UKIDANJU MJERA NOVALIĆU, SOLAKU I HODŽIĆU
  • OD SUTRA I ZVANIČNO JEFTINIJE KOMERCIJALNO TESTIRANJE NA KORONAVIRUS U FBIH, POZNATA JE I CIJENA

USK:ODRŽAVANJE REGIONALNIH CESTA SVEDENO NA MINIMUM

- Početak je marta a Direkcija za regionalne ceste USK još nema usvojen Plan i program rada za 2017.godinu. Nema ni upravljačke strukture, a i direktoru Enveru Mustafiću još je prošle godine istekao mandat

USK:ODRŽAVANJE REGIONALNIH CESTA SVEDENO NA MINIMUM

BIHAĆ, 7. marta - Za 500 kilometara  cesta koje održava Direkcija za regionalne ceste USK, od čega je asfaltiranih 360 km, ova ustanova na raspolaganju ima oko 4 miliona KM. Ova sredstva, nažalost, nisu operativna  zbog proceduralnih razloga, jer je još u novembru istekao mandat i NO i direktoru ove ustanove Enveru Mustafiću.

Sve je to razlog neusvajanja plana rada za ovu godinu, te kašnjenju u javnim nabavkama kao i izboru izvođača radova za redovno održavanje. Radovi se nastavljaju samo tamo gdje su već ranije odabrani  izvođači.

Nagomilani problemi  u  Direkciji za regionalne ceste USK doveli su do tog da je  redovno održavanje ovih cesta  svedeno na minimum, dok  za  kapitalne investicije  imaju na raspolaganju svega 1,8 miliona KM, što svakako nije dostatno. Razlog je to što se  rade samo djelimične sanacije određenih putnih pravaca.

Ovogodišnji  ukupni planirani budžet Direkcije za regionalne ceste je oko 6 miliona maraka, što je oko 400.000  maraka više u odnosu na raniji period. U tu cifru su uključene uštede koje su ostvarene tokom zimskog održavanja. Ipak, kako su mnoge dionice nezavršene, poput onih koji su  direktno vezane uz kvalitetu   turističke ponude USK, jasno je da je to više nego nedovoljno. Dok se ne riješe proceduralna pitanja koja su direktno vezana uz političku volju, građani će umjesto ulaganja u moderne ceste uglavnom imati samo održavanje postojećih.  

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING