INFO

  • LAVROV: U BIH ĆEMO RAZGOVARATI O PROBLEMU DEJTONSKOG SPORAZUMA
  • MOJA ADRESA: SREBRENICA - TRAŽIMO PODRŠKU CIK-A I OSCE-A: SVJEDOCI SMO IZBORNOG INŽINJERINGA
  • USKORO ZATVARANJE MIGRANTSKOG KAMPA MIRAL
  • USK: ŠEST OSOBA PREMINULO, 52 NOVOZARAŽENA SLUČAJA
  • CIK BiH: OBOLJELI OD KORONAVIRUSA GLASAT ĆE PUTEM MOBILNIH TIMOVA
  • ZA SEDAM DANA POČINJE REALIZACIJA PROJEKTA ENERGETSKE EFIKASNOSTI ZA OBJEKTE U BIHAĆU I CAZINU
  • VELIKA KLADUŠA: 62-GODIŠNJAK UHAPŠEN ZBOG BLUDNIH RADNJI NAD ČETIRI DJEVOJČICE
  • VRIJEME SUTRA: PRETEŽNO OBLAČNO
  • CAZIN: BROJ ZARAŽENIH SE POVEĆAVA, ALI NE I BROJ ODOBRENIH TESTOVA ZA KORONAVIRUS
  • BH. EPIDEMIOLOGIJA IZ DRUGOG UGLA: NAUKA ZABORAVLJENA U VREMENU, A POTREBNIJA JE NEGO IKAD

USK: PREZENTIRAN PLAN ZBRINJAVANJA OTPADNIH VODA U RURALNIM PODRUČJIMA

- Strateški dokument „Plan zbrinjavanja otpadnih voda u ruralnim područjima USK“ je plan kako će se u budućnosti odvoditi otpadna voda u ruralnim područjima, na koji način će biti vršeno njeno pročišćavanje, te kako spriječiti da zagađuje okoliš...

USK: PREZENTIRAN PLAN ZBRINJAVANJA OTPADNIH VODA U RURALNIM PODRUČJIMA


BIHAĆ, 9. decembra - Na sastanku Kantonalne radne grupe za izradu „Plana zbrinjavanja otpadnih voda u ruralnim područjima USK“, članovima ovog tijela je prezentiran Nacrt ovog strateškog dokumenta.

Prezentirala ga je konsultantska kuća koja je vršila njegovu izradu „Una consulting“. Strateški dokument „Plan zbrinjavanja otpadnih voda u ruralnim područjima USK“ je plan kako će se u budućnosti odvoditi otpadna voda u ruralnim područjima, na koji način će biti vršeno njeno pročišćavanje, te kako spriječiti da zagađuje okoliš. Na osnovu postojećeg stanja, slabosti ali i mogućnosti i potencijala definirani su pravci razvoja, ciljevi, programi i projekti. Plan je pored tehničkih i okolišnih aspekata obuhvatio i zakonodavno-pravne, ekonomsko-finansijske aspekte, te institucionalni okvir.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020





IZBORI 2020



MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING