INFO

  • POREZNA UPRAVA FBIH: U PROŠLOJ GODINI ZABILJEŽENA REKORDNA NAPLATA POREZNIH OBAVEZA
  • KORONAVIRUS U BIH: JOŠ 2.969 NOVOZARAŽENIH, PREMINULE 33 OSOBE
  • BIHAĆ: UPRILIČENA PROMOCIJA UNIVERZITETSKOG UDŽBENIKA 'POSLOVNO PRAVO' AUTORA, PROF. DR. ALBINA MUSLIĆA
  • VREMENSKA: SUTRA SE OČEKUJE SLAB SNIJEG U VEĆEM DIJELU BIH
  • ZDRAVSTVO U RALJAMA ŽIVOTA: LJEKARA SVE MANJE, MOTIVA ZA ODLAZAK SVE VIŠE
  • U BIHAĆU ODRŽANA PLANSKA SKUPŠTINA CRVENOG KRIŽA UNSKO-SANSKOG KANTONA
  • BIHAĆ: ODRŽAN SASTANAK PREDSTAVNIKA VLADE USK I REGULATORNE AGENCIJE ZA RADIJACIJSKU I NUKLEARNU SIGURNOST BIH
  • U USK NOVOZARAŽENO 310 OSOBA
  • U SARAJEVU ORGANIZIRAN PROGRAM POVODOM OBILJEŽAVANJA DANA SJEĆANJA NA ŽRTVE HOLOKAUSTA
  • UNIVERZITET U BIHAĆU: NA PUTU OD HISTORIJSKOG PROJEKTA DO TALAČKE KRIZE

UJEDINJENI STAV GRADSKOG VIJEĆA JE DA BIHAĆ TREBA NOVU ZGRADU DOMA ZDRAVLJA

- Ne uzdajući se puno u pomoć državnih parlamentaraca, bihaćki vijećnici Domu zdravlja stradalom u potresu posvetili su jučer tematsku sjednicu

UJEDINJENI STAV GRADSKOG VIJEĆA JE DA BIHAĆ TREBA NOVU ZGRADU DOMA ZDRAVLJA

BIHAĆ, 5. februara -  Inicirali su je kubovi SDA i POMAKA, a o sanaciji ili izgradnji nove zgrade odlučivat će struka. Ukratko, ujedinjeni stav Gradskog vijeća je da Bihać treba novu zgradu Doma zdravlja, te da je neophodno sve raspoložive resurse usmjeriti u tom pravcu.

Također je neophodno primarnu zdravstvenu zaštitu organizirati na način da građani i dalje sve zdravstvene usluge primarnog nivoa mogu konzumirati na jednom mjestu. Stav Gradskog vijeća je da nova zgrada Doma zdravlja mora biti u neposrednoj blizini Kantonalne bolnice Dr. Irfan Ljubijankić, idealno u krugu same bolnice. Stav struke je da bi na ovaj način kvalitet zdravstvene zaštite bio dodatno poboljšan u korist građana Grada Bihaća. Inače, iz budžeta F BiH za Dom zdravlja  osigurana su namjenska sredstva u visini od 3 miliona maraka,  isto toliko očekuje se iz budžeta USK,  a učešće bi trebao uzeti i Grad Bihać.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

RTVUSK LIVE





MARKETING