INFO

  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI UMJERENO DO PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME
  • PREPORUKE: PONAŠAJTE SE I POSTUPAJTE ODGOVORNO, SPRIJEČITE ŠIRENJE COVID - 19, ZAŠTITITE SEBE I DRUGE...
  • KORONAVIRUS U BIH: 21 OSOBA PREMINULA, SKORO 2000 NOVOZARAŽENIH
  • BUDUĆNOST KRAJIŠKOG ZDRAVSTVA: DO MODERNOG I SAVREMENOG SISTEMA PUTEM STRATEGIJE RAZVOJA
  • NAPUSTIO NAS JE AKADEMIK MUJO DEMIROVIĆ
  • KANTONALNA BOLNICA U BIHAĆU: BIOSIGURNOSNIM KABINETIMA ZAŠTITITI OSOBLJE U RUKOVANJU SA VISOKO ZARAZNIM MATERIJALIMA
  • ZASJEDAO SENAT UNIVERZITETA U BIHAĆU: OD OSNIVAČA ZATRAŽENO OSIGURANJE NEDOSTATNIH FINANCIJSKIH SREDSTAVA
  • USK - 49 NOVOZARAŽENIH OSOBA OD KORONAVIRUSA

TURIZAM I SEZONA POD UPITNIKOM: NEGATIVNI TRENDOVI ZNAČAJNO UMANJILI OČEKIVANJA

- Pandemija koronavirusa pogodila je sve privredne grane diljem svijeta. Najteža situacija je u turizmu, djelatnosti koja se oslanja na slobodno kretanje, putovanje i interakciju s ljudima. Za ovu godinu predviđao se rast turizma u našoj zemlji, ali pandemija koronavirusa poremetila je ta predviđanja i u najvećoj mjeri utjecala na one zajednice koje se najviše oslanjaju na turizam...

TURIZAM I SEZONA POD UPITNIKOM: NEGATIVNI TRENDOVI ZNAČAJNO UMANJILI OČEKIVANJA


BIHAĆ, 13. septembra - Pandemija koronavirusa u potpunosti je promijenila društveni ritam i odrazila se na mnoge društvene segmente, što je rezultiralo odgađanjima ili reduciranjem određenih sadržaja koji su do sada imali tradicionalni ritam.

Situacija u oblasti turizma ove godine poprimila je jednu sasvim novu dimenziju, gdje se moralo uložiti mnogo truda i napora kako bi se spasila turistička sezona koja u ovim izazovnim vremenima ni po čemu nije slična prethodnoj.

Prema riječima onih koji su upućeni u sve negativne trendove koje je uzrokovala pandemija koronavirusa, sezonu je teško ocijeniti, ali je evidentno da su umanjena očekivanja od svih koji su igrači na turističkom tržištu. Neki od subjekata na tržištu su određenim projektima učinili napor više da se amortizira pandemijski udar, a među tim koji su nešto poduzeli pozitivan primjer je Bihać sa turističkim vaučerima.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020





IZBORI 2020



MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING