INFO

  • ZASJEDALA VLADA USK-A
  • DOM ZDRAVLJA BIHAĆ: TENDERSKE PROCEDURE USPORAVAJU PROJEKT IZGRADNJE NOVOG OBJEKTA
  • SANSKI MOST: BROJNIM SADRŽAJIMA PRIGODNO OBILJEŽENA 29. GODIŠNJICA FORMIRANJA 5. KORPUSA ARBIH
  • TIHE BOSANSKE HEROINE: ONE SU NEPOKOLEBLJIVO BRANILE SVOJU DOMOVINU
  • BOSANSKI PETROVAC: POTPISANI UGOVORI O DODJELI PLASTENIKA
  • DANAS SE OBILJEŽAVA DAN 5. KORPUSA ARBIH
  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI PRETEŽNO OBLAČNO UZ KIŠU I PLJUSKOVE
  • BIHAĆ: U NAREDNIH 30 DANA SVI SEMAFORI BITI ĆE OSPOSOBLJENI
  • VLADA USK I SPORTSKI SAVEZ: NA PRIJEMU KARATISTA OBEĆANA ZNAČAJNIJA PODRŠKA KLUBOVIMA

SVJETSKI DAN BORBE PROTIV PUŠENJA: SVJETSKA ZDRAVSTVENA ORGANIZACIJA UPOZORAVA NA TRENDOVE KOD MLADIH

- Svjetska zdravstvena organizacija je prije 33 godine usvojila Rezoluciju kojom zemlje članice 31. maj obilježavaju kao Svjetski dan nepušenja s ciljem fokusiranja pažnje donosiocima odluka, relevantnim ustanovama, civilnom društvu i građanima na pandemiju pušenja u svijetu koje godišnje uzrokuje 8 miliona umrlih usljed aktivnog pušenja i 1,2 miliona smrti usljed pasivnog pušenja, kao i značaj jačanja mehanizama kontrole duhana...

SVJETSKI DAN BORBE PROTIV PUŠENJA: SVJETSKA ZDRAVSTVENA ORGANIZACIJA UPOZORAVA NA TRENDOVE KOD MLADIH


BIHAĆ, 31. maja - I ove godine 31. maj, Svjetski dan nepušenja pod sloganom “Obećanje za prestanak pušenja” posvećen je jačanju svijesti javnosti i građana o svim dimenzijama štetnog djelovanja duhanskog dima po zdravlje, povećanje troškova zdravstvene i socijalne zaštite, ugrožene ekonomije i narušavanja okoliša cijele zajednice.

Prema podacima SZO-e, epidemija pušenja se širi, posebno kod mlađe populacije, adolescenata i tinejdžera koji konzumiraju sve veći broj cigareta. Konzumacija duhanskih proizvoda s jedne strane ubija pušače a s druge strane izlaže riziku po zdravlje sve druge koji borave u okolini pušača, posebno u zatvorenim prostorima izloženim duhanskom dimu od strane drugih pušača.

Više o temi u video prilogu...



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

RTVUSK LIVE





MARKETING