INFO

  • BROJ ZAPOSLENIH U FEDERACIJI BIH ZA SEDAM DANA VEĆI ZA 190
  • SLUŽBA ZA POSLOVE SA STRANCIMA 11 STRANIH DRŽAVLJANA VRATILA U SRBIJU, ALBANIJU I TURSKU
  • KAKO NADOKNADITI MANJAK VITAMINA D KOJI POMAŽE U BORBI PROTIV INFEKCIJA?
  • POSLJEDNJI PODACI ZA BIH: 1.449 NOVIH SLUČAJEVA ZARAZE, UMRLO 30 OSOBA
  • ZEMLJOTRES JAČINE 6,6 STEPENI POGODIO EGEJSKO MORE, OSJETIO SE I U ISTANBULU
  • UNICEF DONIRA 500.000 MASKI ŠKOLAMA I ZAJEDNICAMA U BOSNI I HERCEGOVINI
  • USK - AKTUELNO: OBEZBIJEĐENA SREDSTVA ZA OPREMANJE CENTRA ZA PREKVALIFIKACIJU RADNE SNAGE
  • ISPOVJEST BANJOLUČANKE IZ PARIZA: BOJIMO SE GLADI, PRODAVNICE SE PRAZNE BRZINOM MUNJE
  • KORONAVIRUS NE POSUSTAJE: U USK 55 NOVOZARAŽENIH OSOBA, ČETIRI SMRTNA SLUČAJA

SPORNI PROJEKT: PELJEŠKI MOST GRADI REKORDNIH 725 RADNIKA, PUNOM PAROM GRADE SE I PRISTUPNE SAOBRAĆAJNICE

- Na gradilištu Pelješkog mosta trenutno je rekordnih 725 radnika, što znači da su radovi na mostu trenutno u šestoj brzini, pohvalili su se iz Hrvatskih cesta...

SPORNI PROJEKT: PELJEŠKI MOST GRADI REKORDNIH 725 RADNIKA, PUNOM PAROM GRADE SE I PRISTUPNE SAOBRAĆAJNICE

SARAJEVO/ZAGREB, 22. septembra - Prema podacima ove javne kompanije dosad je iz mora potpuno izniklo čak 11 od 12 stupova budućeg mosta na kojima je u augustu već postavljeno 20 segmenata čelične nosive konstrukcije, a na četiri stupa počela je i gradnja pilona, a počelo je i zavarivanje segmenata.

Što se tiče stupova, nedovršen je još samo 12. stup, na kojem je dosad izvedeno postavljanje i spuštanje oplate naglavnice. Radovi su najviše poodmakli na centralnim stupovima. Tako su na stupnim mjestima 5, 6 i 7 postavljena po dva bazna segmenta čelične rasponske konstrukcije mosta i završeni su kompletni radovi na izradi prve i druge faze nultog segmenta pilona. Na S8, visok 53,35 metara, postavljena su dva čelična bazna segmenta rasponske konstrukcije mosta te armatura, izrađena je oplata i završena ugradnja betona prve faze nultog segmenta pilona.

Visina pilona iznad rasponske konstrukcije mosta iznosit će 40 metara. Na S9 u augustu montirana je privremena skela za dva čelična bazna segmenta čije je postavljanje bilo predviđeno za početak septembra. Na S10 je uz pomoć plovne dizalice maksimalne nosivosti 1.000 tona, s transportne barže, podignut i geodetski pozicioniran čelični bazni segment BS101, dok je BS102 postavljen početkom rujna. Pojedinačna težina baznog segmenta iznosi oko 269 tona. Na S11 ugrađena je armatura te završena izrada oplate i betoniranje šestog, sedmog i osmog segmenta stupa. S11 je ukupne visine 31,98 metara i sastoji se od osam segmenata. Radovi su završeni potpuno i na S13, S2, S3 i S4. Što se tiče upornjaka, na U1 završena je prva i druga faza upornjaka, a na U14 izvedeni su prva faza i nadozid upornjaka, druga faza stupa i krila upornjaka te ležajne klupe.

U februaru ove godine na gradilište mosta je iz pogona u Kini stiglo prvih 29 segmenata čelične rasponske konstrukcije. U augustu je, navode u Hrvatskim cestama, postavljeno 20 segmenata čelične rasponske konstrukcije mosta na potporne skele.

Ističu i da su u drugoj polovici augusta na gradilište pristigli visokospecijalizirani varioci iz Kine koji rade na okrupnjavanju segmenata rasponskog sklopa. U HC-u navode da je zavarivanje dvaju segmenata počelo na pelješkoj strani mosta koji su oslonjeni na skeli uz upornjak. U Hrvatskim cestama kažu i da je na putu prema Hrvatskoj trenutno brod s 13 novih segmenata nosive čelične konstrukcije koji bi trebao stići na gradilište početkom oktobra, piše Večernji list.

Od 725 radnika koji su trenutno na gradilištu, 153 su tehničko i pomoćno osoblje, a ostalo su radnici, strojari i mornari na brodovima. Dosad je na gradilištu bilo najviše oko 500 radnika. I na pristupnim cestama Pelješkom mostu radi se punom parom pa su tako na dionici Duboka – Sparagovići među ostalim počeli i pripremni radovi za izvedbu temelja mosta Dumanja jaruga. Najzahtjevniji objekt na toj trasi je tunel Debeli brijeg čija je glavna cijev kod izlaznog portala iskopana do 700, a servisna do 535 metara. Na stonskoj je obilaznici, među ostalim, u tunelu Polakovica nastavljen iskop glavne cijevi tunela koji sad iznosi nešto više od 50 metara.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020





IZBORI 2020



MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING