INFO

  • DAN KADA JE ŽIVOT IZGUBIO HEROJ ADIL BEŠIĆ: LJUDI SU IŠLI ZA NJIM JER SU ZNALI KO IH PREDVODI
  • ZAKONA O JAVNO – PRIVATNOM PARTNERSTVU:STVARANJE IDEJNIH PROJEKATA ČIJI JE CILJ ULAGANJE U RAZVOJ USK
  • CIK-U SE VRATILO VIŠE OD 13.500 NEURUČENIH GLASAČKIH POŠILJKI, NAJVIŠE IZ SRBIJE I HRVATSKE
  • VREMENSKA: MAGLOVITO U CENTRALNIM I ISTOČNIM PODRUČJIMA BIH
  • DA LI JE VRIJEME ZA REFORMSKI ZAOKRET U BH. PRAVOSUĐU?
  • IN MEMORIAM: SINOĆ PREMINUO NIJAZ MILJKOVIĆ, KOMANDANT RATNE 506. BRDSKE BRIGADE

SKENIRANJE TRŽIŠTE RADA NA PROSTORU FBIH: ANKETIRANJEM POSLODAVACA DO STVARNE EKONOMSKE SLIKE

- Dobiveni rezultati će poslužiti za unapređenje aktivnosti, projekata, usluga i saradnje javnih službi za zapošljavanje sa poslodavcima, a osnovni cilj je unapređenje ekonomskih prilika i zapošljavanja u BiH, s posebnim fokusom na mlade ljude...

SKENIRANJE TRŽIŠTE RADA NA PROSTORU FBIH: ANKETIRANJEM POSLODAVACA DO STVARNE EKONOMSKE SLIKE


SARAJEVO, 7. decembra - Od  9. decembra ove godine pa do 31. januara 2020. godine  na području Federacije BiH pa tako i u USK biti će provedeno anketiranje poslodavaca  radi sagledavanja trendova  na tržištu rada.

Radi se o projektu kojeg zajednički provode Federalni zavod za zapošljavanje i švicarska fondacija Helvetas “Moja budućnost”. Anketiranjem je planirano obuhvatiti  najmanje 1200  poslodavaca  iz ključnih djelatnosti, a koji imaju pet i više zaposlenih. Od tog broja u USK biti će anketirano 120 privrednika.

Anketu će provoditi Služba za zapošljavanje USK i općinski biroi za pošljavanje. Metodologija i upitnik za anketiranje ove godine su znatno unaprijeđeni, a tokom anketiranja biti korišten online upitnik, te će se dio pitanja iz upitnika odnositi na sagledavanje potreba za radnom snagom, najtraženijim zanimanjima i eventualnim viškovima radne snage.

Dobiveni rezultati će poslužiti za unapređenje aktivnosti, projekata, usluga i saradnje javnih službi za zapošljavanje sa poslodavcima, a osnovni cilj  je unapređenje ekonomskih prilika i zapošljavanja u BiH, s posebnim fokusom na mlade ljude. Prikupljeni rezultati ankete i preporuke će biti prezentirani javnosti početkom 2020. godine.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020





IZBORI 2020



MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING