INFO

  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI UMJERENO DO PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME
  • USK: VELIKA POTRAŽNJA ZA STANOVIMA, CIJENA KVADRATA U BIHAĆU I DO 2200 MARAKA
  • KORONAVIRUS U USK: 34 NOVOZARAŽENIH I DVA SMRTNA ISHODA
  • U TV DNEVNIKU U 19,00 SATI: S GOŠĆOM ŠEJLOM ŠARIĆ O BORBI PROTIV KORUPCIJE
  • PREDSTAVNICI VLADE USK U FEDERALNOM MINISTARSTVU PROMETA I KOMUNIKACIJA
  • AKTUELNO: PREDSTAVNICI MEĐUNARODNE ZAJEDNICE U POSJETI BOSANSKOM PETROVCU
  • PREDSTAVNICI VLADE USK U FEDERALNOM MINISTARSTVU PROMETA I KOMUNIKACIJA
  • SANSKI MOST: OBILJEŽENA GODIŠNJICA BRUTALNE LIKVIDACIJE 67 NEDUŽNIH CIVILA
  • USK: ZBOG TURISTIČKE POTRAŽNJE UTROSTRUČENA IZGRADNJA KUĆA S BAZENOM

SAZNAJTE KO SU SRETNI DOBITNICI DVA AUTOMOBILA RENAULT U KONZUMOVOJ NAGRADNOJ IGRI

- Svi zainteresovani izvlačenje su imali priliku pratiti i online uživo na Konzumovoj Facebook stranici.

SAZNAJTE KO SU SRETNI DOBITNICI DVA AUTOMOBILA RENAULT U KONZUMOVOJ NAGRADNOJ IGRI

Sarajevo, 29.04. – Javno izvlačenje glavnih dobitnika Konzumove velike nagradne igre „Kupovina kao iz snova, jer Konzum poklanja dva Renaulta“ održano je jučer u sarajevskom Importanne centru uz poštivanje svih epidemioloških mjera. Svi zainteresovani izvlačenje su imali priliku pratiti i online uživo na Konzumovoj Facebook stranici.  Izvlačenje je nadgledala tročlana komisija, a čast da izvuče sretne dobitnike pripala je Miri Sesaru, direktoru poslovnice Guma M u Sarajevu, koja je jedan od partnera u realizaciji nagradne igre.

Automobil Renault Captur osvojila je Enisa Subašić iz Zenice, dok je automobil Renault Clio otišao za Sokolac a njegov budući vlasnik je Dragan Koprivica.

Oba sretna dobitnika, kojima se kupovina u Konzumu mnogostruko isplatila, odmah nakon izvlačenja su telefonski obavješteni o osvojenim nagradama. Telefonski pozivi su bili ogromno iznenađenje za oba dobitnika i protekli su uz mnogo oduševljenja i euforije. Dobitnici će već u narednim danima preuzeti svoje nove automobile.

 „Sretni smo jer smo i ove godine bili u prilici da izuzetno vrijednim nagradama obradujemo naše kupce. Intresovanje za nagradnu igru je bilo veliko, mehanizam za učestvovanje vrlo jednostavan, te vjerujem da su navedeni razlozi a prije svega atraktivan nagradni fond utjecali na veliki odaziv, što potvrđuje više od 150.000 pristiglih aplikacija.“ – izavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma.

U toku trajanja nagradne igre od 15.02. do 25.04. održano je 9 sedmičnih ciklusa izvlačenja nagrada iz nagradnog fonda. Podsjetimo, osim dva automobila Renault, nagradni fond je obuhvatao 5x Philips LED TV, 5x Lenovo laptop, 5x Xiaomi Redmi9 mobitel, te po 5 poklon vaučera za kupovinu u Konzumu u iznosima od 50KM, 100KM, 200KM, 300KM, 400KM i 500KM.

 „U ime kompanije Konzum čestitam svim dobitnicima nagrada, a posebno sretnim dobitnicima automobila Renault Capture i Reult Clio. Dodatno bih se još jednom zahvalio partnerima ovog projekta, dobavljačima brendova Ledo, Sara, Meggle, Paloma, Violeta, Jaffa, Banini, Tuc, Plazma, Milka, Juicy, Frosh i Ziaja,  koji su značajno doprinijeli realizaciji ove nagradne igre. Proizvode ovih brendova naši kupci vrlo rado kupuju, a ovaj put su njihovom kupovinom osigurali lakši put do osvajanja nagrada. “ - dodao je  Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma.

Imena svih sretnih dobitnika objavljena su na Konzumovoj korporativnoj stranici  www.konzum.co.ba,



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING