INFO

  • NA TWITTERU BRITANSKI AMBASADOR FIELD ODGOVORIO DODIKU: OD CIJEPANJA BIH NEMA NIŠTA
  • USRED KRIZE OKO SUPER LIGE: U ISTANBULU IZLOŽEN TROFEJ UEFA LIGE PRVAKA
  • VREMENSKA: SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI NAOBLAČENJE I KIŠA
  • TOP PRIČA U SAD-U: REAKCIJE NA PRESUDU ZA UBISTVO GEORGEA FLOYDA
  • SUĐENJE NOVALIĆU I DRUGIMA: KAKO JE NASTAO PLAN NA OSNOVU KOJEG SU NABAVLJENI RESPIRATORI
  • KORONA U USK: PET PREMINULIH I 39 NOVOZARAŽENIH
  • VISOKA DELEGACIJA BiH I ZVANIČNIKA IOM-a U POSJETI KAMPU LIPA

PET ZDRAVIH NAMIRNICA KOJE POMAŽU U JAČANJU IMUNITETA

- Raznolika prehrana koja uključuje hranu bogatu sastojcima za jačanje imuniteta - vitaminima A, D, E i C te selenom i cinkom je ključna pri odbrani organizma od bolesti

PET ZDRAVIH NAMIRNICA KOJE POMAŽU U JAČANJU IMUNITETA

ZDRAVLJE, 9. marta - Vitamini i suplementi su vrlo korisni alati za mnoge ljude koji traže dodatnu podršku za imunološki sistem tokom sezone prehlade i gripe. Ali oni su upravo to - alati. Nisu pouzdano rješenje da ostanete zdravi. Najbolji način da održite jak imunološki sistem je raznolika prehrana bogata različitim namirnicama koje sadrže širok spektar vitamina i minerala.

Zdrave namirnice čije svakodnevno konzumiranje preporučuje magazin Men's Health su sljedeće:

Jaja

Jaja su možda jedna od najhranjivijih namirnica, što znači da samo nekoliko kalorija sadrži mnogo hranjivih sastojaka. Jedno jaje sadrži samo 75 kalorija, u okviru kojih je: 7 grama visokokvalitetnih proteina, 5 grama masti i 1,6 grama zasićenih masti, zajedno sa željezom, vitaminima, mineralima i karotenoidima.

Jaja, koja su bogata vitaminima D i B12, su izvrstan način da izgradite imunitet za borbu protiv bolesti. Vitamin B12 i vitamin D neophodni su za stvaranje bijelih krvnih zrnaca koja stvaraju antitijela, a vitamin D kontroliše i upalne procese.

Paprike

Postoji razlog što paprika dolazi u različitim nijansama: boja je signal da je paprika bogata antioksidansima koji se bore protiv bolesti. Paprika ne sadrži samo moćne antioksidanse poput beta-karotena, ona je i nevjerovatan izvor vitamina C - čak i bolji od narandže.

Samo jedna šolja nasjeckane paprike sadrži tri puta više C vitamina od količine preporučene za dnevni unos.

Bijeli luk

Bijeli luk sadrži alicin, antioksidans koji može pomoći u jačanju vašeg imunološkog sistema, prema istraživanju objavljenom u Food Science i Biotechnology. Također, bijeli luk je bogat i aminokiselinama i enzimima koji mogu pomoći vašem tijelu u izgradnji mišića te zaštititi zdravlje crijeva.

Sjemenke suncokreta

Kao i većina sjemenki, suncokretove sjemenke sadrže visok procenat nezasićenih masti, koje se u organizmu bore protiv upala, kao i vitamina E koji pomaže pri oporavku oštećenih ćelija. Također, sjeme suncokreta dobar je izvor korisnih biljnih spojeva, uključujući fenolne kiseline i flavonoide - koji također djeluju kao antioksidansi.

Kefir

Kefir je prepun probiotika koji su zapravo vrste dobrih bakterija i gljivica koje žive u gastrointestinalnom traktu te igraju veliku ulogu u imunološkom sistemu čovjeka. Kefir je često obogaćen vitaminima i mineralima, a također je 99% bez laktoze te je tako prihvatljiv i onima koji imaju slabiju toleranciju na ovu vrstu šećera koja se nalazi u mliječnim proizvodima.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING