INFO

  • SAD: VEČER PRIJE INAUGURACIJE BIDEN I HARRIS ODAJU POČAST PREMINULIMA OD COVID19
  • LIPA U PRIVIDNOJ ZIMSKOJ IDILI: U POSTEPENOM NAVIKAVANJU NA OVDAŠNJE PRILIKE PUNE SE SMJEŠTAJNI KAPACITETI ŠATORSKOG NASELJA
  • PREDSTAVNICI ZAVODA ZA JAVNO ZDRAVSTVO: KANTONI U FBIH SPREMNI ZA AKTIVNOSTI VAKCINACIJE PROTIV COVID-19
  • NI U DRUGOM POKUŠAJU NIJE KONSTITUISANO OPĆINSKO VIJEĆE BOSANSKA KRUPA
  • VREMENSKA: SUTRA PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME U VEĆINI NAŠE ZEMLJE
  • SVAKODNEVNICA MIGRANATA NA LIPI: KUPANJE U HLADNOJ VODI NA TEMPERATURI ISPOD NULE
  • USK: OD 238 TESTIRANIH UZORAKA, 17 POZITIVNO NA KORONAVIRUS
  • SARAJEVO: MINISTAR KOŠARAC RAZGOVARAO S ENTITETSKIM MINISTRIMA POLJOPRIVREDE
  • HUMANOST IZNAD SVEGA: BIHAĆKI CRVENI KRIŽ SA SLUŽBOM ZA TRANSFUZIOLOGIJU KANTONALNE BOLNICE U AKCIJI DOBROVOLJNOG DARIVANJA KRVI
  • BIHAĆ: ZASJEDALA KOMISIJA ZA PROSTORNO UREĐENJE, PLANIRANJE I ZAŠTITU OKOLIŠA
  • MUSTAFA RUŽNIĆ, PREMIJER USK-A: PREDSJEDNIŠTVO BIH HITNO MORA ODREDITI MIGRANTSKU KVOTU

OMBUDSMENI I GRAĐANI: GRAĐANI UGLAVNOM BEZ DOVOLJNO INFORMACIJA O PRAVIMA KOJE IMAJU KAO POTROŠAČI

- U posljednjih šest mjeseci, za vrijeme pandemije koronavirusa u našoj zemlji, Instituciji ombudsmena za zaštitu potrošača pristiglo je više od 400 raznih žalbi i pritužbi. Pretpostavlja se da je nezadovoljstvo građana odnosno potrošača mnogo veće, no mnogi iz neznanja o svojim pravima ne prijavljuju ove slučajeve. O unaprijeđenju u oblasti zaštite potrošača bilo je govora na nedavno održanom konsultativnom sastanku potrošačkih udruženja i institucije ombudsmena o prednacrtu plana i programa rada ove institucije za naredne tri godine...

OMBUDSMENI I GRAĐANI: GRAĐANI UGLAVNOM BEZ DOVOLJNO INFORMACIJA O PRAVIMA KOJE IMAJU KAO POTROŠAČI


SARAJEVO/BIHAĆ, 25. septembra - Sporovi koje zastupaju ombudsmeni u većoj mjeri rješavaju se u korist potrošača. Istini za volju, neki od predmeta ne mogu biti zaključeni jer izostaje dobra volja trgovaca i davalaca usluga ili pak, žalba nije validna u cjelosti. Građani su se posljednjih pola godine najviše žalili na nestašicu proizvoda, ali i na nekorektnu naplatu koju vrše komunalna preduzeća.

U okviru pojedinačnih mjera, ombudsmeni su odgovarali na žalbe i usmjeravali građane na tržišne inspektore ili su problemi rješavani s trgovcima izravno, a u okviru kolektivnih mjera, davane su preporuke za različite sektore. Općenito, problem je što građani nisu dovoljno informisani o svojim pravima, ni s činjenicom da ih uopće imaju, što nam je i velikim dijelom potvrđeno tokom anketiranja građana slučajnim odabirom.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING