INFO

  • STUDIJA EMIGRACIJA IZ BIH: CIJELE PORODICE ŽELE DA SE ISELE IZ BIH ZBOG USLOVA, KORUPCIJE I NEPOTIZMA
  • TESTOVI NA KORONAVIRUS IZ BOSNE I HERCEGOVINE IPAK NE VAŽE ZA ULAZAK U SLOVENIJU
  • POKUŠAJ UBISTVA U BIHAĆU: MIGRANT S TEŠKIM POVREDAMA DONESEN PRED MUP USK
  • ZAPALJENA KUĆA U BIHAĆU, POLICIJA SUMNJA NA MIGRANTE
  • BIHAĆ: UHAPŠENA JEDNA OSOBA ZBOG MEĐUNARODNE TRGOVINE LJUDIMA
  • ZAVRŠEN SASTANAK U ZAGREBU: SNAŽNA PODRŠKA HRVATSKE EVROPSKOM I REFORMSKOM PUTU BIH
  • VREMENSKA PROGNOZA; OBLAČNO UZ POVREMENE PLJUSKOVE

NOVO SVJETSKO ČUDO: 55 KM MOSTA, ŠTEDI 2,5 SATA

- Glavni rad na mostu sastojao se od glavnog mosta dugog 22,9 kilometara, tunela dužine 6,7 kilometara i vještačkog ostrva, koji se smatra najzahtjevnijim dijelom cjelokupne konstrukcije

NOVO SVJETSKO ČUDO: 55 KM MOSTA, ŠTEDI 2,5 SATA

Najveći dio posla na izgradnji najdužeg mosta na svijetu je završen po planu, nakon što je instaliran i testiran sistem rasvjete, objavile su vlasti.

Bilo je potrebno šest godina pripreme i osam godina za izgradnju 55 kilometara dugog mosta koji povezuje Hongkong, Ćuhai i Makao.

Glavni rad na mostu sastojao se od glavnog mosta dugog 22,9 kilometara, tunela dužine 6,7 kilometara i vještačkog ostrva, koji se smatra najzahtjevnijim dijelom cjelokupne konstrukcije.

U narednih mjesec dana, inženjeri i konstruktori će provjeriti koordinaciju različitih sistema i opreme mosta i nastaviti sa inspekcijom mosta i čišćenjem, rekao je Džang Đinven, direktor projekta.

U proteklih 14 godina, regionalna privreda i transportna mreža doživjele su ogromne promjene, što je dovelo do preispitivanja propusne moći mosta, rekao je Su Đi, pomoćnik načelnika HZMB Autoriteta.



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

Novinarska nagrada
"Emin Huskić" 2020




MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING