INFO

  • DANAS U BiH SUNČANO VRIJEME, S DNEVNOM TEMPERATUROM DO 23 STEPENA
  • ODRŽAN GLAVNI PRETRES U SLUČAJU RESPIRATORI
  • DAN NEZAVISNOSTI BIH: 1. MART NERADNI DAN
  • ZA SUTRA NAJAVLJEN SASTANAK PREDSTAVNIKA INSTITUCIJA BIH, COVAX-A I PFIZERA
  • NOVI POTRES U HRVATSKOJ, OSJETIO SE I U BIH
  • KORONAVIRUS U USK: 17 NOVIH SLUČAJEVA, JEDAN SMRTNI ISHOD
  • OD 1. JULA 2021. UKIDA SE ROMING NA ZAPADNOM BALKANU

MINISTAR KADIRIĆ : PRIVREDA USK - JAKO JE MALO POSLOVNIH ZONA A POJEDINE VEĆ FORMIRANE SAMO SU MRTVO SLOVO NA PAPIRU

- Privreda USK, uprkos pandemiji koronavirusa, a prema podacima Privredne komore, ove godine bilježi minimalan pad prihoda po pitanju izvoza, dok su uslužne djelatnosti potpuno stagnirale

MINISTAR KADIRIĆ :  PRIVREDA USK -  JAKO JE  MALO POSLOVNIH ZONA A POJEDINE VEĆ FORMIRANE SAMO SU MRTVO SLOVO NA PAPIRU

USK, 14. februara - Pozitivni primjeri privređivanja, mogu se pronaći kod novoformiranih firmi, koje su čak zapošljavale radnike i investirale u svoj biznis, kako bi bile spremne za otvaranje tržišta, saznajemo u  Ministarstvu privrede USK. Da bi se osjetio pozitivan učinak u privredi, mnogo više se mora raditi  na uspostavi i promociji poduzetničkih poslovnih zona i zaštiti domaćeg proizvoda.

Iako je USK opterećen političkom situacijom, migrantskom krizom i pandemijom koronavirusa, ekonomska situacija bi bila mnogo bolja da se više  radi na promociji i uspostavljanju poslovnih zona. Ministar privrede USK, Nijaz Kadirić, tvrdi, da se na ovom polju skoro ništa nije radilo, jer je jako malo poslovnih zona, a pojedine, već formirane, samo su mrtvo slovo na papiru.

Strani investitori, doduše, imaju svoj materijalni interes, jer je kod nas  porez na dobit 10%, dok se u Njemačkoj  naplaćuje preko 40% . Ipak, dobro ih je imati za partnere, kako bi se realizirali projekti značajni za naš Kanton.

Kada su pitanju domaći proizvodi, tržišna ekonomija nema milosti, jer 90% robe ide preko tržnih centara, koji nameću, za male privrednike, veoma teška pravila.

Naše tržište je suviše malo i okupirano uvoznim proizvodima, tako da domaći proizvođači nisu  konkurentni stranim firmama. Ugrožava ih Sporazum o slobodnoj trgovini,  a nisu zaštićeni nikakvim zakonom, koji bi mogao urediti stanje unutar tržnih centara, koji imaju potpunu slobodu u uspostavljanju odnosa sa proizvođačima. Jedini izlaz je izdvajanje više subvencija i poticaja u jačanju domaćih firmi i brendova, da bi ovdašnji  privrednici bili sposobni pobijediti u tržišnoj utrci.

 

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING