INFO

  • FEDERALNO MINISTARSTVO POLJOPRIVREDE: POTICAJI ZA 18.400 PROIZVOĐAČA
  • OBILJEŽENA 25. GODIŠNJICA FORMIRANJA USK
  • AKCIJA TRST: KRIMINALISTIČKA OBRADA UHAPŠENIH LICA
  • 28. GODINA OD MASAKRA U FERHADIJI: 26 SARAJLIJA UBIJENO JE U REDU ZA HLJEB
  • NA KCUS-U TESTIRANA 234 UZORKA, 14 POZITIVNIH NA KORONAVIRUS I SVI IZ ISTOG GRADA
  • SIPA IZVODI VELIKU AKCIJU "TRST", U BIH I HRVATSKOJ UHAPŠENO VEĆ OSAM OSOBA
  • BANJA LUKA DOBILA PRVU VOJNU AMBULANTU U BIH
  • SUTRA U BIH UMJERENO DO PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME
  • ZVANIČNO: TRŽNI CENTRI I UGOSTITELJSKI OBJEKTI U ZATVORENOM PROSTORU MOGU POČETI S RADOM

KONFERENCIJA ‘ŽIVJETI I RADITI U BIH’ U MOSTARU OKUPILA STUDENTE IZ ŠEST BH. GRADOVA

- Konferencija 'Živjeti i raditi u BiH' okupila je u Mostaru 60 studenata i mladih iz Bihaća, Tuzle, Zenice, Banja Luke, Pala i Mostara

KONFERENCIJA ‘ŽIVJETI I RADITI U BIH’ U MOSTARU OKUPILA STUDENTE IZ ŠEST BH. GRADOVA

 MOSTAR, 8.marta - Tokom konferencije studenti su  prezentirali svoje projektne i poslovne ideje. U diskusiji su  razmjenjena   iskustva i informacije, te ukazano na probleme koje mladi imaju pri realizaciji svojih  biznisa. Ovaj projekat je podržan od strane fondacije Konrad Adenauer.

Dvodnevna konferencija “Živjeti i raditi u BiH”, koja je okupila 60 studenata i mladih iz Bihaća, Pala, Tuzle, Zenice, Banje Luke i Mostara koji će prezentirati svoje projektne i poslovne ideje, počela je u petak u Mostaru.

Konferenciju je otvorio Sven Petke, direktor Fondacije Konrad Adenauer u BiH, uz čiju podršku je organizirana konferencija.

Petke je kazao kako je za svaku državu, bilo da je to BiH, Njemačka ili neka druga zemlja, važno pružiti podršku mladim ljudima kako bi se oni mogli ostvariti i realizirati u svojoj vlastitoj zemlji.

„ Mi podržavamo mlade ljude, dajemo im stipendije za studiranje u BiH ili u inostranstvu, a također podržavamo i njihove poslovne ideje. Danas se ovdje sastaju studenti sa najboljim poslovnim idejama koji dolaze sa različitih fakulteta iz čitave zemlje i sada bi zaista bilo super kada bi postojalo jako dobro poslovno okuženje koje bi omogućilo mladim ljudima da te svoje poslovne ideje realiziraju i da počnu da se bave poduzetništvom“ – kazao je Petke u izjavi za novinare.

Poduzetnica iz Mostara i organizatorica skupa Amna Popovac istakla je kako se ova konferencija organizira po peti put u Mostaru, dodavši da je Fondacija Konrad Adenauer prepoznala značaj mladih ljudi u BiH i da je to razlog što svake godine finansijski podržava ovu konferenciju.

Naglasila je kako svake godine posjete šest univerziteta s kojih pozovu po deset najboljih studenata, odnosno studente koji već imaju neku poslovne ideje ili koji su već počeli razvijati neke biznise.

„Ti mladi ljudi dobijaju jako malo podrške i jako malo medijske pažnje. Stalno se priča o onima koji odlaze, a jako se malo priča o onima koji ostaju, tako da ih mi iskupimo ovdje svake godine i tih šezdeset ljudi zaista i ostane u BiH „– kazal je Popovac.

Dodala je kako se tim mladim ljudima pokušava pomoći da razviju svoju poslovnu ideju te da ostanu u BiH.

„Pokušavamo im naći timovi ljudi koji će s njima raditi i razvijati njihovu poslovnu ideju i pomoći im da se njihov biznis razvije i cvjeta u BiH „– kazala je Popovac.

Jedan od sudionika skupa je i apsolvent Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Zenici Šerif Softić koji je kazao kako je njegova poslovna ideja koju je razvio sa svojim prijateljima Udruženje “EconVita” koje nudi razne edukacije sa ciljem poboljšanja poslovanja i povećanja kompetencija.

„ Nudimo niz edukacija koje su vezane za ekonomiju, dakle edukacije vođenja poslovnih knjiga na računaru, praktične primjene statističkih alata u istraživanjima, zatim pisanje projektnih prijedloga i edukacija poslovne obuke na računaru koja pomaže mladim firmama da nauče kako to administracija u firmi funkcioniše“ – kazao je Softić.

Poručio je mladima u BiH da pokušaju istražiti “šta je to što njihovom lokalitetu fali” te naglasio kako poduzetnik ne mora biti inovativan već da to mora biti neko ko primijeti šta je to što određenom području nedostaje i fali.

Na dvodnevnoj konferenciji mladi će imati priliku razmijeniti iskustva te podijeliti informacije, kao i probleme na koje nailaze u realizaciji svojih poslovnih ideja.

 

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING