INFO

  • MARŠ MIRA KRENUO IZ SARAJEVA PREMA NEZUKU: ŽELIMO PORUČITI ŠTA ČOVJEK ČOVJEKU NE SMIJE URADITI
  • KULEN VAKUF: OD POSLJEDICA RANJAVANJA PODLEGAO MIGRANT
  • VRIJEME DANAS: KIŠA, PLJUSKOVI, GRMLJAVINA
  • VLADA FEDERACIJE: BIHAĆKOM AERODROMU 300.000 KM
  • KORONAVIRUS U HRVATSKOJ: ZARAŽENI TURISTI U ZADRU I PULI
  • PRIHODI FEDERACIJE U MAJU PALI ZA VIŠE OD 40 POSTO
  • NEMOGUĆNOST PCR TESTIRANJA U USK POSTAJE SVE VEĆI PROBLEM
  • U FBiH 122 TESTIRANA UZORKA POZITIVNA NA COVID-19
  • HOLANDIJA ĆE ODREDITI ODŠTETU PORODICAMA UBIJENIH U SREBRENICI
  • TRKAČI SUPERMARATONA "BIHAĆ-SREBRENICA" NA PUT KREĆU 8. JULA

BIH – KUPCI NISU DOVOLJNO UPOZNATI S PRAVIMA PRILIKOM POVRATA PROIZVODA

- Iako se o pravima potrošača često govori, kupci i dalje nisu u potpunosti upoznati o pravima koja su im na raspolaganju i misle da je uzaludno boriti se za njih

BIH – KUPCI NISU DOVOLJNO UPOZNATI S PRAVIMA PRILIKOM POVRATA PROIZVODA

 BIHAĆ, 13. augusta -  Suočeni sa stavom trgovaca da im neće izvršiti reklamaciju ili da nemaju pravo na zamjenski proizvod, odnosno povrat novca, potrošači često odustaju, što trgovcima olakšava izbjegavanje zakonom propisanih obaveza. U uredu Ombudsmena za zaštitu potrošača BiH kažu da su u porastu žalbe potrošača a uređenje države dovodi do toga da su građanima ugrožena i najosnovnija prava. Više informacija u Dnevniku RTV USK.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING