INFO

  • REIS KAVAZOVIĆ: OTROV ĆE JOŠ DUGO KRUŽITI, ALI ŽIVOT SE OBNAVLJA I ISTINA RAZGONI TAMU NAD SREBRENICOM
  • INSAN SE NAVIKNE NA SVE: JEDNA OD BROJNIH SREBRENIČKIH PRIČA O ŽIVOTU U SAMOĆI I SJEĆANJIMA
  • U BOSNI I HERCEGOVINI 316 ZARAŽENIH ZA 24 SATA, NAJVIŠE U TUZLANSKOM I KANTONU SARAJEVO
  • ŽENE U CRNOM U POTOČARIMA: BROJNI GRAĐANI SRBIJE SE NE SLAŽU S PORICANJEM GENOCIDA
  • BIHAĆ: ISKRENA I EMOTIVNA PORUKA MIRA I PODRŠKE SREBRENIČANIMA
  • INICIJATIVA ŽENA IZ ZEMALJA REGIONA KONTRA ZLOČINA: SUD I JAVNA OSUDA ZA SVAKI OBLIK NASILJA
  • 11. JULI U MEMORIJALNOM CENTRU POTOČARI: PORUKE SUOSJEĆANJA, MIRA I PRAVDE
  • VREMENSKA: SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME UZ MOGUĆU KIŠU
  • BOSANSKA KRUPA: OBILJEŽENA GODIŠNJICA HEROJSKE BITKE ZA ĆOJLUK
  • DANI PRED 11. JULI: VRIJEME KADA ASIMA ISPRAĆA NA PUT BIJELE CVJETOVE

BH. TURISTI TRAŽE POVRAT NOVCA ZA PLAĆENE ARANŽMANE NA JADRANU: IMAJU LI PRAVO NA TO?

- U problemu su potrošači koji su već uplatili novac za rezervacije, a koji povrat novca sada traže od turističkih agencija (VIDEO)

BH. TURISTI TRAŽE POVRAT NOVCA ZA PLAĆENE ARANŽMANE NA JADRANU: IMAJU LI PRAVO NA TO?

HRVATSKA, 29. Brojni turistički aranžmani odgođeni su nakon uvođenja dvosedmičnog karantina u Hrvatskoj za sve državljane Bosne i Hercegovine.

U problemu su potrošači koji su već uplatili novac za rezervacije, a koji povrat novca sada traže od turističkih agencija – piše BHRT.

Bez aranžmana u susjednoj Hrvatskoj, novac uplaćen, šta dalje? Potrošači koje smo kontaktirali nisu željeli govoriti pred kamerama, kako time ne bi ugrozili odnos s agencijom od koje čekaju povrat novca. Direktorica turističke agencije sa sjedištem u Sarajevu kaže da dodatni problem predstavlja već uplaćeni novac na adrese hotela.

Nije sve u rukama turističkih agencija odnosno turističkih djelatnika, nego svaki hotel ima svoju poslovnu politiku. Pa su se neki hoteli odlučili da vrate novac, ili recimo da zamijene termin, da prolongiraju za narednu godinu, ali kako koji hotel, sve je do politike hotela”, kazala je Aida Terzić, direktorica turističke agencije “Relax Tours”.

Iz institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH potvrđuju da potrošači imaju pravo na povrat novca, ali i na druge mogućnosti.

Potrošači u skladu sa zakonom potrošača, imaju pravo da im se vrati taj njihov novac, isto tako potrošači imaju mogućnost izbora, znači da se dogovore sa organizatorom putovanja da li će to biti povrat novca ili će to biti neko zamjensko putovanje.

Na jednom od najposjećenijih ljetovališta – Makarskoj, kažu da je novac već regularno vraćen potrošačima.

Svi državljani koji su bili ne samo iz BiH koji su otkazali, već iz Češke, Poljske, Njemačke, novac je bio zajamčen, i svi su vratili novac od agencija, privatnih iznajmljivača, i hotela. Do sada ne bilježimo nijedan slučaj da se novac nije vratio gostu koji je morao zbog prisilnih ovih razloga otkazati svoje ljetovanje”, rekla je Hloverka Novak Srzić, direktorica Turističke zajednice Makarska.

A građani koji su ostali bez svog aranžmana na hrvatskim plažama, mogu pronaći odmor i na bh. primorju. U Neumu se već traži soba više.

Bilježimo uistinu nezapamćenu potražnju za smještajnim kapacitetima u Neumu i evo već ovaj vikend nema više slobodnih soba u Neumu”, ističe Davor Krešić, predsjednik Udruženja turističkih djelatnika Općine Neum.

Samo prošle godine u Hrvatskoj је ljetovalo više od pola miliona građana iz BiH, te su ostvarili gotovo tri miliona noćenja. Ovo ljeto, barem za sada, to će biti teško ostvarivo.

 



VEZANE VIJESTI

KOMENTARI


TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE





MARKETING