• 17.11.2024.
  • RTVUSK

Medijska i informatička pismenost: Posjete učenika medijima su jedinstvena prilika za učenje

Medijska i informatička pismenost: Posjete učenika medijima su jedinstvena prilika za učenje

-    Učenici sedmog razreda Osnovne škole Gornje Prekounje Ripač iz Bihaća posjetili su RTV USK-a. Povod je edukacija o Medijskoj i informacijskoj pismenosti, a ovo je bila izvrsna prilika da vide kako funkcionira jedan medij i kako nastaju sadržaji, kako televizijski, tako i radijski...

BIHAĆ, 17. novembra - Učenici su u našoj televizijskoj kući imali priliku upoznati se s procesom nastanka sadržaja za radio i tv program, pa čak i učestvovati u radijskom programu uživo. Činjenica je da današnje generacije mnogo više prate sadržaje na internetu i društvenim mrežama, nego što prate tradicionalne medije, pa su na ovaj način vidjeli kako sve funkcioniše kada je radijski i televizijski program u pitanju.

Iako medijsko obrazovanje uključuje puno više od stvaranja medijskih sadržaja, praktično iskustvo nezamjenjivo je za razumijevanje kako stvari poput montaže i muzike mogu djelovati na način na koji ćemo doživjeti film ili TV emisiju. 

'Nove generacije učenika potiču te da mijenjaš svoj način rada. Budući da su današnja djeca od rođenja okružena medijima, nastojim integrirati medije u nastavni predmet. Tako im čak i stvari koje ih inače ne zanimaju, postaju zanimljive', smatra Emina Piralić, nastavnica Bosanskog jezika, književnosti i historije u Osnovnoj školi Gornje Prekounje - Ripač.  

Upravo su učenici sedmog razreda ove škole nedavno uspjeli snimiti svoj prvi film, na šta su oni, ali i njihova nastavnica jako ponosni. Mediji imaju veliku ulogu u životu djece pa im treba pružiti obrazovanje kojim će se medijski opismeniti i kritički promišljati o određenim medijskim sadržajima. Osim toga, upravo su nastavnici ti o kojima zavisi hoće li djeca uspješno usvojiti određene medijske sadržaje. 

PODIJELI
IZVOR
RTV USK

POVEZANE VIJESTI

Učitavam ...

Anketa

Smatrate li da su djeca i mladi svakodnevno izloženi prijetnjama njihovoj sigurnosti koje dolaze iz virtuelnog svijeta i dobro prikrivenih 'agresivnih faktora' iz prostora društvenih mreža. Ako smatrate da je to činjenica, mislite li da bi bilo dobro, da se zbog brojnih savremenih prijetnji razvoju i socijalizaciji djeteta, treba djeci i mladima zabraniti upotreba mobilnih aparata tokom nastave, ali i u nekim drugim vremenskim intervalima kada bi se dijete trebalo odmarati, učiti ili spavati...
Newsletter