ZEMLJA NAŠA NEOBRAĐENA I ZAPUŠTENA: MOŽE LI JEDNA INICIJATIVA PROMIJENITI STANJE I ODNOS PREMA POLJOPRIVREDI

- Nakon što je prošla Vladinu, Inicijativa o zaduživanju općina i Gradova o stavljanju poljoprivrednog zemljišta u funkciju, dobila je podršku skupštinskih zastupnika. Podsjećamo, inicijativa je pokrenuta nakon što je njen inicijator, zastupnik Zlatko Hujić ustvrdio da značajne površine stoje neobrađene te da pojedine lokalne zajednice ne žele zemlju dati u zakup

  • AUTOR: rtvusk
  • 10.03.2019 - 16:44
  • 220

USK, 10. marta - Šefik Dedić bavi se proizvodnjom povrća u zatvorenom. Dio prozvodi i na otvorenom na obližnjim parcelama.

Za razliku od svojih kolega, koji ne uspijevaju sve prodati, Šefik s tim nema  problema. Uz vlastito koristi i zakupljeno zemljište. A upravo je nedostatak zemlje, jedan od većih problema poljoprivrednika. Iako značajne površine u kantonu stoje neobrađene, onima kojima treba ne mogu lako doći do nje.

Prema postojećim propisima, svi koji posjeduju zemlju dužni su je obrađivati odnosno održavati. Ako to nisu u mogućnosti trebali bi je  ustupiti ili na drugi način riješiti u skladu sa propisima o davanju nekretnine u zakup. No i uprkos tome mnogo je zemlje zarasle u korov uključujući i državnu. Vlada je na nedavno održanoj sjednici usvojila inicijativu o zaduživanju općina i Gradova o stavljanju u funkciju zapuštenog poljoprivrednog zemljišta.

Inicijativu je pokrenuo bivši bosanskopetrovački načelnik a sada zastupnik u Skupštini Zlatko Hujić. Mnoga polja su neobrađena i krajnje je vrijeme da nadležni učine konkretne korake kako bi se ista stavila u funkciju. Podsjeća da pojedine lokalne zajednice ne daju zainteresiranim poljoprivrednicima zemljište u zakup.

Inicijativu zastupnika Hujića u konačnom su podržali i u Skupštini USK. Kako inicijativa ne bi ostala mrtvo slovo na papiru, Hujić dodaje da će sada insistirati na rokovima i onima koji će biti u obavezi nadzirati implementaciju same Inicijative.


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING