INFO

  • GRADSKA UPRAVA CAZINA OSIGURALA REPROMATERIJAL ZA POLJOPRIVREDU
  • UKC SARAJEVO: TESTIRANI NOVI UZORCI, JEDAN JE POZITIVAN ZA OSOBU IZ BIHAĆA
  • POČELO POSTAVLJANJE ŠATORA ZA MIGRANTE NA LOKALITETU LIPA
  • BIH: TOKOM POSLJEDNJIH PET GODINA UNIŠTENO 8.992 MINA I 9.992 ZAOSTALIH EKSPLOZIVNIH OSTATAKA IZ RATA
  • SRBIJA: UKUPNO 1.624 ZARAŽENE OSOBE KORONAVIRUSOM
  • EKOLOZI U BIH PROTIV ODLAGANJA NUKLEARNOG OTPADA NA GRANICI S BIH
  • BROJ PREMINULIH OD POSLJEDICA KORONAVIRUSA U SVIJETU PREMAŠIO 60 HILJADA
  • POLJOPRIVREDA I PROLJETNA SJETVA: PANDEMIJA POREMETILA PLANOVE OVDAŠNJIH FARMERA

VJEŽBANJE MOŽE BITI KORISNO ZA OČUVANJE ZDRAVLJA MOŽDANIH ĆELIJA

- Vježbanje može učiniti više nego što je izgradnja fizičke snage. Tačnije, najnovije istraživanje pokazuje da bi ono također moglo održavati moždane stanice u formi

VJEŽBANJE MOŽE BITI KORISNO ZA OČUVANJE ZDRAVLJA MOŽDANIH ĆELIJA

ZDRAVLJE, 13. januara - Prema istraživanju, vježbanje pomaže u održavanju sive materije mozga koja je povezana s različitim vještinama i sposobnostima razmišljanja. Stoga bi zadržavanje netaknute sive tvari moglo spriječiti pad kognitivnih funkcija, objasnili su njemački istraživači.

"Ova studija pruža indirektne dokaze da aerobna tjelovježba može imati pozitivan utjecaj i na kognitivne funkcije osim fizičkog stanja", rekao je Ronald Petersen, neurolog.

On je dodao da je druga važna karakteristika studije da se ovi rezultati mogu primijeniti i na starije odrasle osobe.

"Postoje dobri dokazi o vrijednosti vježbanja u srednjoj životnoj dobi, ali je ohrabrujuće da mogu postojati i pozitivni efekti na mozak i u starosti", dodao je Petersen.

Njemački istraživači pod vodstvom Katharine Wittfeld pratili su više od 2.000 odraslih u sjeveroistočnoj Njemačkoj od 1997. do 2012. godine. Tokom perioda ispitivanja, mjerila se kondicija i učesnici su bili podvrgnuti MR snimanju mozga.

Iako je studija utvrdila određene zajedničke karakteristike vježbanja i zdravlja mozga, ona ipak nije mogla dokazati uzročno-posljedičnu vezu, piše Health24.

Stručnjaci preporučuju da se umjereno i redovno vježba, tj. oko 150 minuta sedmično. Među druge faktore koji poboljšavaju mentalnu kondiciju ubrajaju se i zdrave prehrambene navike, izbjegavanje upotrebe cigareta, održavanje zdrave težine, održavanje optimalnog krvnog pritiska, kontrola nivoa holesterola i
smanjenje šećera u krvi. Izvještaj je objavljen online u zborniku klinike Mayo.

 

VEZANE VIJESTI

KOMENTARI

TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE






MARKETING