U KLJUČU OTVOREN URED ZA DIJASPORU

- Otvaranje Ureda ostvareno kroz projekt Dijaspora za razvoj, koji zajedno podupiru Ministartvo za ljudska prava i izbjeglice BiH i švicarska Vlada, UNDP, te IOM, a uključena su i udruženja koja okupljaju građane u inostranstvu, te ih povezuju s domovinom

  • AUTOR: rtvusk
  • 03.09.2018 - 16:52
  • 210

KLJUČ, 3. septembra - Van granica BIH živi dva miliona njenih građana i oni su, prema zvaničnim podacima Centralne banke, u šest godina u matičnu zemlju poslali 17 milijardi eura. Od tog najveći dio je došao kao privatna pomoć porodicama, a samo mali dio kao investicije.

Da se to može i mora promijeniti, imperativ je i lokalnih zajednica, koje zainteresiranim građanima nude pogodnosti ulaganja u različite projekte. Nedavno je u Ključu otvoren Ured za dijasporu kako bi se  Ključanima koji žive van zemlje olakšala ulaganja u svoj grad .

U netaknutoj prirodi, uz tok Sane, prošle godine otvoren je hotel Kraljevac, koji je nešto potpuno novo u turističkoj ponudi ključke općine. Vlasnik, Ključanin koji godinama živi u Švicarskoj, u ovaj objekt i uređenje okoliša uložio je više od tri miliona maraka. Rade od decembra prošle godine  i najčešće ugošćavaju ribolovce koji ovdje uz prekrasnu prirodu uživaju i u ovom sportu.

Hotel visoke kategorije primjer je dobre saradnje općinske administracije s građanima koji žive u inostranstvu, te žele ulagati u lokalne zajednice. Inače, više od polovine građana  Ključa živi upravo van ove općine te je zato i bilo nužno otvoriti Ured za dijasporu, kaže Amir Hadžić iz Ureda za dijasporu Općine Ključ.

Otvaranje Ureda ostvareno je kroz projekt Dijaspora za razvoj, koji zajedno podupiru Ministartvo za ljudska prava i izbjeglice BIH i švicarska Vlada, UNDP, te IOM. Uključena su i udruženja koja okupljaju građane u inostranstvu, te ih povezuju s domovinom. Cilj je ojačati veze te ekonomski pomoći u zapošljavanju domaćeg stanovništva, kaže Hadžić.

Godišnji odmori su pri kraju i Ključani sa evropskim adresama odlaze. U općini se nadaju da će do  sljedećeg ljeta makar neko od njih pokazati interes za neku novu proizvodnju ili uslugu koja će život ovog grada učiniti boljim i ljepšim.


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING