U GRADU CVIJEĆA LJUDI SE BORE ZA OPSTANAK ALI I OSTANAK

- Sanski Most posljednih godina uglavnom se veže uz negativne statistike odlaska stanovništva. Konkretni podaci uglavnom ne postoje, ali predstavljaju zabrinjavajuću činjenicu s kojom se još niko nije ozbiljno pozabavio. Sve je uglavnom na indvidualnoj odluci, ostati ili otići. U ovom gradu našli smo primjere onih koji ostaju po vlastitom izboru, gradeći sebi jedan uspješan život bez obzira na okolnosti

  • AUTOR: rtvusk
  • 17.04.2019 - 17:17
  • 335

SANSKI MOST, 17. aprila - S dolaskom proljeća, krenula je i sezona uređenja gradskih središta, s posebnom pažnjom na zelene površine te sadnju cvijeća. Sanski Most koji su njegovi stanovnici ne bez ponosa zvali „gradom cvijeća“opravdava taj epitet, jer je samo u užem centru grada posljednjih dana posađeno 5000 sadnica cvijeća. Ovo kao i održavanje travnatih površina, briga o stablima posljednjih 10 godina posao je kojim se bavi  firma Damira Bašića. Ovaj banjalučanin sa sanskom adresom nakon drugog posla s proizvodnjom tendi, posljednju deceniju posvetio je cvijeću s planovima za proširenje.

Nakon ratnog puta u 17.viteškoj krajiškoj brigadi Bašić se vraća u Sanski Most, a potom  odlazi u Ameriku gdje je proveo par godina. Posla nije falilo, ali to jednostavno nije bio život koji je želio. Iako se Sanski Most najčešće spominje kao primjer odlaska mladih ova porodica potpuno je suprotan primjer.

Slično razmišlja i Hamo Biščević, koji posljednih godina uzgaja aroniju na plantaži od 3 dunuma, od koje proizvodi hladno cijedjene sokove. Dopuna je to kućnom budžetu ove vrijedne porodice.

Od prve berbe koja je krenula prije 3 godine Biščevići u sezoni  proizvedu oko 700 litara soka koji zahvaljujući sanskoj dijaspori odlazi i u brojne evropske zemlje. To bi zapravo i trebao  biti recept razvoja lokalnih sredina, izvoz gotovih proizvoda umjesto odlaska stanovništva. Ovi vrijedni ljudi pravi su primjer da se to može i ostvariti.


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING