TURIZAM, TRADICIJA I GOSTOPRIMSTVO: PRIBLIŽITI KULTURNE, PRIRODNE I GASTRONOMSKE VRIJEDNOSTI ITALIJANSKIM TURISTIMA

- Predstavnici Turističkog klastera „UNASANA“ proteklog vikenda su boravili u Italiji na studijskom putovanju tokom kojeg su predstavili turističke potencijale USK, posebno NP „Una“. Akcenat je stavljen na krajišku kuhinju u čiji kvalitet i raznovrsnost su se uvjerili predstavnici gradske uprave Milana, organizacije IPSIA, učenici kuharske škole u gradu Como ( Komo) ali predstavnici turističkih agencija. Putovanje je organizirano u sklopu WWF-ovog projekta Zaštićena područja za prirodu i ljude zahvaljujući kojem je i formiran Turistički klaster „UNASANA“

  • AUTOR: rtvusk
  • 13.05.2019 - 18:37
  • 651

BIHAĆ, 13. maja - Održivi razvoj u zaštićenom području kao  glavnu odrednicu Klastera pozitivno je ocijenio Alfredo Samoza, predsjednik organizacije ICEI koja je u godinama poslije rata prisutna u BiH. Samoza je potpredsjednik krovne talijanske organizacije za promociju održivog turizma pa su Klasteru date smjernice kako da isto razvija u NP „Una“.

Oduševljen prirodnim potencijalima Krajine, zamjenik milanskog gradonačelnika za oblast turizma Iacopo Mazzeti je preporučio je uvezivanje sa većim destinacijama. Kako su između ostalog kazali, prirodne ljepote su adut za značajniji iskorak u turističkom brendiranju proizvoda, u čemu povezivanje sa domaćim ali i inostranim destinacijama može samo pomoći. Odmor u prirodi je, kako su naveli, proizvod za turiste koji ima vlastiti potencijal vrijedan pažnje i investiranja.

Svjesni da je hrana važan dio ponude, predstavnici Klastera su organizirali promociju tradicionalnih krajiških jela. U njima su uživali svi – od italijanskih penzionera, predstavnika turističkih organizacija, vicekonzulice BiH u Milanu, novinara do naših poslovnih ljudi koji su u godinama poslije rata, nastanili u ovom gradu. I u ovom druženju sa krajiškom kuhinjom potvrdilo se da su gostoprimstvo i sveukupna ponuda najbolje pozivnice italijanskom turističkom tržištu, te garancija razvoja turizma na ovom dijelu naše domovine.

Organizatori ovog putovanja, Klaster „UNASANA“  i IPSIA BiH sretni zbog prilike da u prestižnom ekonomskom središtu Italije predstave sve ono što turistički radnici unutar NP „Una“ rade kako bi unaprijedili svoju ponudu i u konačnici privukli veći broj turista. Kako su ovom prigodom izrazili, cilj je u svakom slučaju promovirati ponudu ovog područja klijentima koji respektuju prirodna bogatstva, tradiciju i kulturu koja legitimira ovaj dio BiH destinacijom koja ima šta ponuditi.

Putovanje je inače organizirano u sklopu WWF-ovog projekta Zaštićena područja za prirodu i ljude zahvaljujući kojem je i formiran Turistički klaster Unasana. 


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING