SARAJEVO CLIFF DIVING BENTBAŠA 2019: SKAKAČI U VODU ODUŠEVLJAVALI PUBLIKU

- Moramo biti svjesni da trebamo da promovišemo ono što je sa naših prostora i što ljudi skaču unazad 500 godina, rekao je organizator i bh. skakač Bajrić...

  • AUTOR: Anadolu Agency
  • 03.08.2019 - 15:32
  • 189

SARAJEVO, 3. augusta  – Sarajevo je ove godine po peti put domaćin skokova sa litice na Bentbaši. Organizator je kao i ranijih godina Udruženje za promociju sporta i turizma “SporTur“. Jedina razlika je u tome što je manifestacija promijenila sistem takmičenja i naziv u “Cliff Diving Bentbaša“.

Jedan od organizator i bh. skakač Dino Bajrić istakao je da je to učinjeno kako bi bili jedinstveni u organizaciji manifestacije, pa će se od ove godine takmičari nadmetati u dvije kategorije u tradicionalnom skokovima, odnosno “lasti“ i u high diving skokovima.

“Moramo biti svjesni da trebamo da promovišemo ono što je sa naših prostora i što ljudi skaču unazad 500 godina“, kazao je Bajrić misleći na “lastu“, te dodao:

“Pored toga skačemo i high diving, to jeste figurativni skokovi u vodu koji se ocjenjuju po sistemu bodovanja koji je odredila Svjetska high diving asocijacija. To su figurativni skokovi koji imaju svoje koeficijente, koje takmičari prijavljuju prije izvođenja.“

Ove godine na “Cliff Diving Bentbaša“ nastupilo je 20 takmičara, koji dolaze iz Sjedinjenih Američkih Država, Slovenije, Danske, Srbije i BiH. U revijalnom dijelu programa prisutne su svojim skokovima impresionirali svjetski šampioni Rhiannan Iffland iz Autsralije i Jonathan Paredes iz Meksika.

“Nema ništa bolje kada vam dođu dva svjetska prvaka i skaču vam na Bentbaši“, smatra Bajrić.

Skokovi na Bentbaši izvode se sa platforme koja je na visini 18 metara, a dubina vode je četiri metra.

Osim sportskog prema Bajrićevim riječima manifestacija ima i turistički značaj za grad Sarajevo, ali i samu lokaciju Bentbaše.

“Bentbaša ima potencijal. Nažalost ona je pala u zaborav, ali, evo, mi pokušavamo da jedan dan svu medijsku pažnju i građana Sarajeva i ostalih bh. gradova privučemo na Bentbašu i šaljemo što bolju sliku. Da ljudi vide da se to može iskoristiti i da ima potencijala“, zaključio je Bajrić.

 

 


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING