POLICIJA KONTRA AUTO MAFIJI: ORGANIZIRANOST I POVEZANOST POLICIJE USLOV SVIH USLOVA USPJEŠNE BORBE

- Kako stati ukraj auto-mafiji u Bosni i Hercegovini čiji se lanac kriminalaca godinama organizirano bavi krađom motornih vozila, najviše putničkih automobila? Kvalitetan odgovor na ovo pitanje svojim operativnim radom nastoje dati, kako kantonalne i entitetske policijske agencije, tako i policije nama susjednih država jer auto-mafija ne poznaje granice. U Upravi policije Ministarstva unutrašnjih poslova Unsko-sanskog kantona bilježe trend smanjenja broja slučajeva otuđenja motornih vozila, za koje kažu kako su sporadični

  • AUTOR: rtvusk
  • 26.05.2018 - 18:28
  • 648

USK, 26. maja - U Upravi policije USK-a prošle godine su registrirali pet slučajeva otuđenja motornih vozila i svi su rasvijetljeni. Otuđena vozila su pronađena i vraćena vlasnicima a protiv počinitelja su podnijeti izvještaji o počinjenom krivičnom djelu, kaže Snežana Galić, portparol Ministarstva unutrašnjih poslova USK-a i dodaje kako u tekućoj 2018. godini, za prva četiri mjeseca, zabilježeno je jedno otuđenje motornog vozila, dok su u ovom dijelu mjeseca maja otuđena tri vozila koja su takođe u minulom periodu pronađena.

Ova vozila su korištena u izvršenju drugih krivičnih djela i po ovim predmetima istraga je još uvijek u toku. Krađa motornih vozila spada u krivična djela teške krađe, a velika vrijednost vozila predstavlja osnovni pokretački motiv za izvršioce ovoga krivičnog djela.

Kako je, između ostalog, kazala radi se o tzv. auto-mafiji koja je dobro organizirana za takva krivična djela.

Ovo je globalni problem čije rješavanje iziskuje poseban pristup pa stoga, međunarodni nivo povezanosti auto-mafije mora biti praćen povezanošću policija različitih država. Među pet pronađenih i vlasnicima vraćenih motornih vozila po dva su iz Cazina i Velike Kladuše te jedno iz Sanskoga Mosta, a na meti kradljivaca najčešće su Volkswagenova vozila, te Audi, Opel i Renault.    


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING