MOJ KALENDAR IMUNIZACIJE: BESPLATNA APLIKACIJA KAO POUZDANA POMOĆ RODITELJIMA I STARATELJIMA DJECE

- Federalni zavod za javno zdravstvo i Institut za javno zdravstvo Republike Srpske u saradnji sa UNICEF-om predstavio je ovih dana aplikaciju „Moj kalendar imunizacije“ koja je namijenjena roditeljima i starateljima djece, kako bi im olakšali snalaženje u rasporedu vakcinisanja, odnosno obezbijedili najnovije naučne informacije o cjelokupnoj imunizaciji

  • AUTOR: rtvusk
  • 01.06.2019 - 16:11
  • 485

SARAJEVO, 1. juna - Ova besplatna aplikacija prvenstveno služi za podsjećanje na zakazane termine, odnosno raspored vakcinisanja. Krajnji cilj je pomoć roditeljima u selektiranju pravih i istinitih informacija o imunizaciji i vakcinama, kako bi se odlučili u pravo vrijeme donijeti dobru odluku za dijete. Aplikacija za kalendar imunizacije dostupna je na sva tri zvanična jezika u BiH i sadrži adrese svih domova zdravlja, informacije o sastavu vakcina, ali i proizvođačima.

Geeta Nayaran, predstavnica UNICEF-a u našoj zemlji kaže kako roditelji u BiH ponekad nisu sigurni u pogledu imunizacije zbog previše izvora i informacija i izbora onog što je tačno i istinito. Upravo s tim u vezi, naglašeno je da je dodatna važnost predstavljanja ovakve aplikacije i u tome što je epidemiološka situacija u BiH ovih dana zakomplicirana porastom broja oboljelih od morbila.

Sanjin Musa, predstavnik Zavoda za javno zdravstvo FBiH kaže kako je u drugoj polovini mjeseca maja evidentirano 1030 oboljelih od morbila od čega su većina djeca, i to  u opsegu od 50 % djeca mlađa od 5 godina, koja su i najugroženija populacija. Osim individualne zaštite, važan je i kolektivni imunitet, zbog čega se vakcinišu i djeca iz migrantskih porodica, a koja nisu vakcinisana u nekoj od zemalja kroz koje su prošli. Kako navodi Musa, djeca iz migrantske i izbjegličke populacije su uključena po bh. programu u proces imunizacije, a što se obavlja vakcinacijom u domovima zdravlja.


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING