MIGRANTSKA KRIZA OZBILJNO RAZARA TURIZAM NA PROSTORU UNSKO-SANSKOG KANTONA

- Turizam u Unsko-sanskom kantonu svakodnevno trpi posljedice zbog migrantske krize. To se prvenstveno odnosi na Bihać gdje i boravi najveći broj migranata. Turisti na to gledaju kao na element nesigurnosti. Ukoliko ova kriza potraje, i odgovorni ne budu imali kontrolu nad migrantima, kanton će zasigurno imati dalekosežne posljedice na razvoj ove privredne grane, smatraju u Turističkom klasteru USK. O ovom problemu bilo je riječi i na nedavnom održanoj panel diskusiji koja je održana u Bihaću o temi „Potencijali i rizici turizma u zaštićenim područjima“

  • AUTOR: rtvusk
  • 30.03.2019 - 17:30
  • 641

USK, 30. marta - Da je turizam  ovog djela Bosne i Hercegovine zbog prisustva velikog broja migranata u problemima znaju svi, ali rijetki o tom žele govoriti  javno, jer bi na taj način radili protiv sebe i svog poslovanja.

Predsjednica turističkog klastera Una  Zrinka Delić  smatra da bi država i nadležne  institucije morale poraditi na ovom problemu, jer u razvoj turizma  ovih prostora dosta je uloženo, a vrlo lako bi se to sve moglo izgubiti. Njeno mišljenje dijele i drugi turistički radnici, koji kažu, da je budućnost turizma u ovakvim uvjetim pod velikim upitnikom.

Direktor Nacionalnog parka "Una", Amarildo Mulić kaže da je stanje neizvjesno, kada je u pitanju turizam, da niko ne moze tačno prognozirati šta će se u budućnosti desiti. Jedino što Nacionalnom parku Una preostaje da se agresivnije posveti promociji svojih potencijala prema dosadašnjim, a i budućim potencijalnim posjetiocima Nacionalnog parka.

Pored turizma i ostale privredne grane bilježe stagnaciju na što su nedavno ukazalo i Udruženje poslodavaca Federacije BiH i Grupacija poslodavaca USK-a. Naveli su da je migrantska kriza jedan od najvećih razloga zbog kojih u prošloj godini na području USK-a gotovo da nije bilo značajnijih investicija, kojih i onako nije bilo dovoljno.


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING