INFO

  • U BERLINU ZAVRŠENA MIROVNA KONFERENCIJA ZA LIBIJU
  • VRIJEME DANAS: PRETEŽNO SUNČANO
  • ŽENE BREKOVICE – ČUVARI BOSANSKE TRADICIJE
  • OSNIVANJE APELACIONOG SUDA BIH PRIORITET U REFORMI PRAVOSUĐA
  • ŠTA JE OPASNIJE ZA ZDRAVLJE: TERMOELEKTRANE ILI INDIVIDUALNA LOŽIŠTA???
  • MLADI INOVATORI IZ SREBRENICE: MARICA I HARIS OSMISLILI PAMETNI KONTEJNER "SMEĆKO"
  • SUTRA U NAŠOJ ZEMLJI DIJELOM SUNČANO A DIJELOM PRETEŽNO OBLAČNO VRIJEME
  • KAPETANOVA KULA U BIHAĆU: KULTURNO-HISTORIJSKA BAŠTINA SA SVRHOM
  • USK: POTPISANI PRVI UGOVORI ZA MENTORING USLUGE U POSLOVANJU
  • VLADA USK: U FOKUSU PAŽNJE DEMOGRAFSKA KRETANJA I SISTEMSKO RJEŠAVANJE PROBLEMA
  • EU RAZMATRA ZABRANU TEHNOLOGIJE ZA PREPOZNAVANJE LICA
  • VISOKE MJERE SIGURNOSTI NA BERLINSKOM SAMITU: GRAD POD NADZOROM TERMALNIH KAMERA
  • ŽENA I ZDRAVLJE: EVROPSKA SEDMICA PREVENCIJE I MJESEC BORBE PROTIV KARCINOMA
  • IZVJESNA ADAPTACIJA ODJELJENJA BORAČKO - INVALIDSKE ZAŠTITE
  • PLAN ELONA MUSKA: SPACEX ĆE DO 2050. NA MARS POSLATI MILION LJUDI
  • UDRUŽENJE ZA ZAŠTITU DEVIZNIH ŠTEDIŠA F BIH REAGUJE..

EMINA IZNENADILA KRAJINU: AGROKOMERCOVA KAFA KOJA SE MELJE U KAMENIM MLINOVIMA PONOVO NA TRŽIŠTU

- Njen povratak na tržište omogućila je kompanija AC FOOD koja je prepoznala potencijal u brendovima nekadašnjeg krajiškog prehrambenog diva, sa nastojanjem da ih vrati na tržište.

EMINA IZNENADILA KRAJINU: AGROKOMERCOVA KAFA KOJA SE MELJE U KAMENIM MLINOVIMA PONOVO NA TRŽIŠTU

Velika Kladuša,30.jula  – Jedan od najpoznatijih Agrokomercovih brendova kafa Emina nakon 25 godina ponovo je plasirana na tržište. Kafa Emina koja je 80ih godina mamila uzdahe ljubitelja tradicionalne kafe kakva se pije na ovim prostorima, za sada je dostupna na području Unsko – sanskog kantona, sa dugoročnim planom da uđe na tržišta regije i EU, navodi se u saopćenju kompanije AC FOOD.

Prvi put kafa Emina proizvedena je prije 42 godine u Velikoj Kladuši kao jedan od brendova Agrokomerca. Njen povratak na tržište omogućila je kompanija AC FOOD koja je prepoznala potencijal u brendovima nekadašnjeg krajiškog prehrambenog diva, sa nastojanjem da ih vrati na tržište. 

«Povratak Emine je mnoge u Bosanskoj krajini iznenadio. Ovo je jedan od najjasnijih znakova da ćemo nastaviti sa povratkom ostalih Agrokomercovih brendova, sa ciljem da pokretanjem proizvodnje pokrenemo i cijelu prehrambenu industriju u ovom dijelu Bosne i Hercegovine. Emina je duboko utkana u sjećanje Krajišnika i zato smo se odlučili vratiti povjerenje najprije u našem okruženju. Ova kafa je oduvijek bila brend koji spaja, razlog za druženje i prijateljstva. Uvjereni smo u ponovni uspjeh Emine ne samo na domaćem, već i na regionalnom i tržištu EU», kazala je Selma Jusufović brend menadžerica kompanije AC FOOD.

Emina se prži sporije, a melje se u kamenim mlinovima. Poznato je da ovakvi mlinovi stvaraju manju temperaturu od električnih, tako da u procesu proizvodnje ostaje intenzivnija aroma za 25-30 %, čime miris, ukus, pjena i boja ostaju jačeg intenziteta.

Emina se proizvodi prema specijalnoj recepturi, kao kombinacija nekoliko premium sorti kafe, bez kiselosti i gorčine. Kafa Emina se pakuje u gramažu od 500 g, a uskoro će biti i pakovanja od 100g i 200g.

Za više informacije posjetite FB page: https://www.facebook.com/kafaemina/

VEZANE VIJESTI

KOMENTARI

TRAŽI

MARKETING


RTVUSK LIVE






MARKETING