DRUGI TRENING ZA 18 ASOCIJACIJA VODOVODNIH PODUZEĆA IZ 6 ZEMALJA U REGIJI

- Uz finasijsku pomoć Vladaa Švicarske i Njemačke, u Bihaću je održan drugi trening za 18 Asocijacija vodovodnih poduzeća iz 6 zemalja u regiji. Za unaprijeđenje ovog sektora pored infrastrukturnih investicija ključna je obuka ljudi koji rade u ovim poduzećima te njihove komunikacijske vještine prema krajnjim korisnicima

  • AUTOR: rtvusk
  • 13.03.2019 - 16:06
  • 164

BIHAĆ, 13. marta - Marketing, brendiranje i prodajni koncepti ključne su stavke koje  su direktno vezane uz uspješnost poslovanja u bilo kojem sektoru. Kako ih razumjeti i primjenjivati, te što bolje koristiti alate poput društvenih mreža  koje su nezaobilazni dio svakog posla, prezentirano je u Bihaću.

Cilj ovih radionica koje  su dio projekta Regionalne mreže  za jačanje kapaciteta za vododsnabdijevanje, odvodnju i prečišćavanje otpadnih voda jeste da sve uključene države imaju isti cilj te da poruke koje idu prema javnosti budu identične.

Treninzi koji su namijenjeni zaposlenicima vodovodnih poduzeća, ali i općinama i gradovima, omogućit će i veća znanja u pristupanju medjunarodnim finansijskim institucijama, te povlačenju sredstava iz fondova EU za modernizaciju sektora voda.

 


VEZANE VIJESTI

PODIJELI

KOMENTARI
PRATITE NAS
PRETRAŽI
TVUSK LIVE



PROMO VIDEO TVUSK 2016

MARKETING
MARKETING